קלרמן נחרץ: "גם ברקת יודע, לא יהיו חילולי שבת בירושלים"

    "זה דבר נורא, צריך לעשות הכל שלא יהיו שם חילולי שבת המוניים, ובכלל בעיר ירושלים. אנחנו נמנע את זה ואתה תראה שלא יהיו חילולי שבת - המקום לא יפתח, ראש העיר ברקת יודע את זה. לא יהיו חילולי שבת בירושלים"
    דוד לזר 1 Comment on קלרמן נחרץ: "גם ברקת יודע, לא יהיו חילולי שבת בירושלים"

    למרות העובדה שוועדת הערר המחוזית בירושלים סללה את הדרך לחילולי השבת במתחם התחנה בירושלים – הבוקר הבהיר סגן ר"ע ישראל קלרמן ב'קול חי' כי לא יהיו חילולי שבת במתחם התחנה בפרט ובירושלים בכלל

    "זה דבר נורא, צריך לעשות הכל שלא יהיו שם חילולי שבת המוניים, ובכלל בעיר ירושלים. אנחנו נמנע את זה ואתה תראה שלא יהיו חילולי שבת - המקום לא יפתח, ראש העיר ברקת יודע את זה. לא יהיו חילולי שבת בירושלים"
    9:33
    03.05.24
    נתי שולמן No Comments on הרב אברם יוסף: "עוד המצאה של משגיחי הכשרות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    למרות העובדה שוועדת הערר המחוזית בירושלים סללה את הדרך לחילולי השבת במתחם התחנה בירושלים – הבוקר (רביעי) הבהיר סגן ראש עיריית ירושלים ישראל קלרמן למרדכי לביא ב'מהדורת הבוקר' ב'קול חי' כי לא יהיו חילולי שבת במתחם התחנה בפרט ובירושלים בכלל.

    "זה דבר נורא, צריך לעשות הכל שלא יהיו שם חילולי שבת המוניים, ובכלל בעיר ירושלים", אמר קלרמן והבהיר נחרצות כי "אנחנו נמנע את זה ואתה תראה שלא יהיו חילולי שבת – המקום לא יפתח, ראש העיר ברקת יודע את זה. לא יהיו חילולי שבת בירושלים".

    על השאלה "האם הנציגים החרדים יפרשו מהקואליציה העירונית במידה ויהיו חילולי שבת?" השיב קלרמן כי "לא אני מחליט אם תהיה קואליציה – אבל מה שברור הוא שלא יהיו חילולי שבת במתחם התחנה".

    כמו"כ התייחס קלרמן לסערת הריסת המבנה הלא חוקי של ישיבת 'פני שמואל' בבית וגן ואמר כי "אני שנה וחצי בתמונה, אנחנו עושים הכל בפרט בחודש האחרון, למרות שהיו 5 עתירות ב-5 ערכאות שונות. אנחנו כל יום מדברים גם עם ראש הישיבה וגם עם היועץ המשפטי שיגיעו להסדר שהגענו אמש. אבל הייתה שאלה אחרת האם בפועל לבוא ולבצע הריסה בהסכמה, ואת זה – גם לראש הישיבה וגם לי היה קשה לבצע".

    על הטענות נגדו אמר קלרמן כי "אנשים רואים רק מבחוץ ולכן הם לא מפרגנים ,זה לא מה שקיים במציאות".

    על האשמות כי נציג חרדי הורה לישיבה לבנות בטענה ש"אחר כך הכל כך הסתדר", אמר קלרמן כי "לא היה ולא נבנה, אני לא מאמין שיש כזה נציג", לדבריו, "בוודאי שמדובר בישיבה חשובה וגדולה ושצריכה מקום לכל תלמיד ותלמיד ומגיע לה, אבל מה לעשות שירושלים קטנה ולא לכולם יש,. ראש הישיבה שראה שאין לו מקום בא ועשה מה שהוא עשה על דעת עצמו".

    "למוסדות הציבור האחרים אני אומר, כי אנחנו עושים הכל כל הזמן בכל שכונה שמתאכלסת ומתחרדת, שיהיו מגרשים שיוכלו לבנות, וברוך השם ועדת ההקצאות יושבת כסדר ולא כפי שהיה בעבר. אנחנו דואגים לישיבות למוסדות ולישיבות".

    האם אתה פועל יחד עם ברקת לאשר בתי כנסת שנבנו שלא כחוק? בעצם אתה 'מאכער'? "לא יודע איך הגעת ל'מאכער', יש סעיף שאומר שמי שיעשה כעת מהלך ללא התר יורידו אותו מיד אבל לומר שיש כאן 'מאכער'? אני מתפלא עליך, אנשים לא יכולים לומר זאת".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      לצערנו ברקת כן מצליח להרבות חילולי השבת בעיר, חבל להטמין את הראש בחול.